28 Mart 2012 Çarşamba

rüya analizi


23 yaşında bir erkek danışanın rüyası:


Gazete küpüründe bir röportaj var. "Röntgen çektirdiği koltuk" diyor. Orada kanepe gibi birşey var, koyu yeşil renkli.
"İzmir çook içeceğiz" gibi telefon numaraları olan bir satır, altta.

Bir adam içki satış servisi kurmuş. Onun başarısını anlatıyor. Bundan önce RK`nın evindeyim, eşi de yanında. RK beni işaret ediyor. Bunun (Hayat enerjisi için yaşanan kutsal kasenin) eşini aldatmak olmadığını benim ispat edeceğimi veya ortaya çıkaracağımı ya da rüyamda çıkacak olduğunu söylüyor.

Önceki sahnede;

Tavukların arasına giriyorum. Tavuklar kımıldamıyor bile, yerde uyukluyorlar. Az ileride köpekler var. Bir köpek. Elimde yiyecek birşey var. Yere çömelip "Ben buranın toprağıyım." deyince köpek biraz hırlıyor ama sonra anlıyor. Yan tarafta iki büyük tazı var. O tarafa gitmek istemiyorum. 
Bir adam o tarafa gidiyor. Biz de ileriden bir yükseltiye çıkıyoruz, altından yol geçiyor. Yanımdaki iki kişiden birine "Adama Andreu diye seslen!" diyorum. Yanımdaki arkadaşın adı da Andreu. Aşağı bir poşet atıyorlar, içinde bira ve çikolata olan, ama tam arabanın önüne düşüyor. Ben de onu alıp Andreu`nun olduğu dükkanın kapısından içeri koyacağım, "Bırak bırak! Kapının önüne bırak!" diyorlar ama içeri koyuyorum. Andreu teşekkür edecek ama çıkıyorum. 

Yolun kenarındaydık. Yol yan yatmıştı. Biz de onu dengelemeye çalışıyorduk. Birminibüs geliyor kırmızı. Bu yan yatmış yoldan geçecek, biz de kenarındayız. Üzerimize devrilecek diye endişe ediyorum, arkadaşı da çekeceğim, ama devrilmedi neyse ki!
Sonra bir süpermarketin içindeyiz. Orada bira alıyor Andreu. "Şunlardan alsan" diyorum uzun kutuları işaret ederek. Onlar 36 lira diyor. Küçük kutulardan alıyor. Tek tek satılıyor uzunlar, birlikte satılanlardan görmedim. Sonra kırmızı ambalajlı çikolatalardan alıyor.
Bu gece de içecek, sonra sızacak! Poşetteki birayı içer, bir de üzerine şişe bira açar! Bir keresinde ben de gelmiştim, biranın birini bana vermişti.
Bazı sahneler var tam hatırlayamadığım: Yeşilliklerle çevrili bir yerde masalarda oturuyoruz grup halinde.



ANALİZ:
Hamilelikte annenin klitoris mastrübasyonu yapıyor olması cenini nasıl etkiler? Klitorisin verdiği şehvet duygusuyla henüz anne rahminde tanışmış olmanın  etkileri ; anne tipli adam olmaktan kurtulmakta zorluk çekmek, kuyrukta yanlış enerjilerin , yani pineal enerji yerine anal enerjinin  kullanılması olabilir.

"Çook içeceğiz İzmir" sözü ile ilgili İzmir yani Smir kökenli bir isim olan Smirna`nın anlamı üzerinde düşünülebiir. Kutsal kase enerjisi ve Bartholin guddelerinden salgılanan yaşam sıvısına bir atıf var. 'Çok içeceğiz'  sözüyle 'Daha bu yaşam enerjisinden çok faydalanacağız' ,  ' İçki satış servisi' ise 'kutsal kaseden temiz su içmek'  anlatılıyor.

Sonraki bölümde altbeynin senaristi ;yaşam enerjisi alabilmek  için kutsal kaseyi eşinden başkasıyla yaşamanın eşi aldatmak olmadığını söylüyor.
Rahimlerin ayrımı yapılıyor; tavuklar;  yani doğuran rahimler, hırlayan köpek yani saldırgan rahimler ve tazılar yani avcı rahimler...

Tavuklar, yani doğurgan rahimler  kımıldamıyor, uyukluyorlar. Çünkü rahimler, yaşam enerjisini kutsal kasedeki temiz su kaynağından veremezler, erkeği rahime (cenin pozisyonuna kadar)  regrese eder,bebekleştirirler! ( Yere çömelme şekli ile  cenin pozisyonu arasında bir benzerlik kurulabilir.) Adamı Andreu yani Android, yani robot haline getirirler!  Son dönemde  yaygınlaşan alt beyinden kopuk, robotlaşmış yaşantı, abartılı korteks merakı da bunun göstergesi...

Yan yatmış yol, geçecek olan kırmızı minibüs ve yolu dengeleme çabası  da rahimlerin neden olduğu bu nevrotik etkileri dengeleme çabası. Çaba sonuç veriyor ve rötuş yapılarak  minibüs devrilmiyor.

Android olmaktan kurtulmaya çalışmanın yaygın yolu olarak alkolün İLAÇ gibi görüldüğü vurgulanıyor. 

Bozuk kuyruk enerjisi ile yaşamanın sonucu, İÇTEKİ BEN ile kavgalı olmaktır. İçteki ben ile kavgalı olmanın sonucu da dışarıdaki herkes ve herşey ile kavgalı olmaktır... Kişi; bu etkilerden kurtulmak için korteksi sislendirmek ve kendisiyle yüzleşmekten kaçınmak ister. En kolay yol olarak da alkole başvurur. Alkol ise tam tersine bağırsakları yakarak anal enerjiyi yükselterek   abartılı hale getirir...

Ayrıca Prof. Dr. Nusret Kaya'nın kitapları bu konuda eşsiz bir kaynak olacaktır. 

Hiç yorum yok: