14 Aralık 2010 Salı

Günden Kalanlar - 2


* Birkaç yıldır izlemediğim Türkan Şoray'ın belkide en sevdiğim filmi Mine'yi buldum geçen hafta internette. dün akşam üzeri, hava kararıp, herkes evine dönerken Mine'nin evinden başı dik ayrılışını izledim. Ne güzel kadınsın sen Türkan! tabii ki bir daha bir daha..

* Oi va Voi'den Yesterday's Mistakes şarkısı akşama imzasını attı. Şu an bile imzanın içindeyim, artık imza bi labirent, ben yaptım ve çıkışı ellerimle sildim. 

* Dün marketten Rus ve Hollanda peyniri aldık. Kaşara benziyorlar, tatları daha yoğun. Peynirler kahvaltının annesi gibi bence. baş köşede otursun, çocukların iştahı açılıversin.. Annesi olmadan, komşu evde ekmeği bile yiyemeyen çocukların..

* Fotoğrafları karıştırmak zihni ters düz ediyor. Bazen için huzursuzluk istiyor; sen açıp o fotoğrafları buluyor, oraya göçürüyosun ruhunu. Dönüşler iyi ki'lerle oluyor. iyi ki...

* Bir kedi büyütüyorum içimde, bi anda karşımda bitecek. kucağıma aldığımda, gözlerime bakmak için kafasını kaldıracak hep.. Sendin.

* Söylenecek çok şey var...

Hiç yorum yok: