28 Ekim 2010 Perşembe

sevindirik!

ehüüüüüü!! :)) pek sevindirik oldum. ev sahibinin kızı N. bana gelmekten vazgeçti sanırım. saat Nahcivan'da 17.32. hala gelmediğine göre, bugün gelmez heralde. perşembeleri çalışmıyormuş, öğretmen kendileri. hala manat hesabı yapamayan bi kız nasıl olup da biyoloji dersi verebiliyor anlamadım ben, hem de lise talebelerine. biraz da yalancı sanki. Ö.'den hoşlandığını söylemişti, Ö. istemeyince "zaten ben de düşündüm, böylesi daha iyi. sakın üzülme çünkü ben üzülmedim." diye egosunu törpülüyo. neyse ne işte, açıkça söylesene. gözlerin dolsun, yaaa ama nasıl olur, o kadar çirkin miyim, üzüldüm ulan falan desin. demedi. ben de samimi bulmadım. ayrıca numaralı gözlüklerinden kurtulmak istiyo, bence yakışıyo ona ama şekilci biraz sanki. "ben kendime bakarım" diye geriniyo. en uyuzu da bu bence. baaaakkk..
ya tamam gelsin, otursun, olmadığı şekilde kendini anlatsın, pazarlasın kendini yani bana ama nolurr o kadar konuşmasın. saatlerimi çalmasın. Türk erkekle evlenmek istiyo. iki tane erkek kardeşim olduğunu öğrendiğinden beri de yanımdan ayrılmıyo gibi de geldi sanki bana..
perşembeleri artık Cahan Ticaret'e atıcam kendimi. karga bokunu yemeden.

1 yorum:

zey0zey dedi ki...

a aa haspama bak sana yamamaya çalışıyo demek kendini aman çooçirkin benim kardeşlerim falan de tebelleş olmasın =)