30 Ekim 2010 Cumartesi

ve yağmur..

beklenen gün geldi çattı; Nahcivan'a yağmur yağıyor. bir daha da iflah olmaz sanki bu hava. Çok pis, efkarlı efkarlı, deli deli, bi şekil yağıyo ama.. alışverişe çıkıp kırmızı mercimek çorbasına rendeleyeceğim patatesi alacaktım ama yağmurun bu gidişatını hiç beğenmedim. günlerdir İzmir, Kocaeli'de yağan sağanak yağmur ve sonrasındaki sel haberlerini izlerken, biliyodum ha geldi ha gelecek bu topraklara da o yağmurlar diye. havayı koklamıyorum hayır, haber izliyorum. yattı bizim çorba işi bugün de. iyi ki dün akşam terasta mangal yakmış, -belki son kez olsun- tavuk kanat ve butları çıtır çıtır kızartmışız ateşte, alkol alıp arkilerle muhabbet etmişiz saatlerce. iyi ki..

şimdi daha da öfkelendi yağmur. beni de takıp götürecek sanki koluna. ben camı kapatayım.

Hiç yorum yok: